Urychlete si riging proces v Maya s automatickým centrováním kloubů

Vybudování kostry pro vaši postavu může být občas obtížné; můžete začít kreslit vaše klouby, abyste zjistili, že jdou jiným směrem než jste zamýšleli. Výsledkem je, že je musíte neustále posouvat, protože nejsou tam, kde jste je původně umístili. Zde je skvělá zkratka jak to opravit na jedno kliknutí, která urychlí vaši rigovací práci.

Zde je málo známá funkce v Maye, která skutečně pomáhá urychlit proces vytváření kostry:
1. Povolte kloubům zobrazovací mód Xray, abychom mohli vidět, co vlastně děláme. Můžete také zakázat výběr drátového modelu na horním panelu komponent, abyste neklikali na špatnou věc.

2. Otevřete možnosti kloubového nástroje – (vždy je dobré začít tím, že se podíváte na možnosti nástroje).

3. Zapnout Projected Centering – to vycentruje klouby uvnitř drátěného modelu, na který klikneme. Všimněte si, že nyní, když kliknete na místo kloubů, klouby se umístí na správné místo. To funguje obzvláště dobře pro prsty, které mají sklon být vybíravé.