GDC: EA si pořizuje licenci na HumanIK od Autodesk-u

GDC: EA licences Autodesk's HumanIKJen několik týdnů po potvrzení partnerství se Softimage ohlásila Electronic Arts, že si pořizuje licenci na HumanIK middleware od Autodesk-u.

HumanIK je přizpůsobitelná knihovna pro vývojáře, která umožňuje animovaným postavám v hrách realističtěji se vzájemně ovlivňovat s digitálním prostředím – EU tuto technologii už využila u titulů DEF JAM: ICON, FIFA Soccer 07 a NBA STREET Homecourt.

(C) EA - FIFA Soccer 07

“Prostřednictvím partnerství s Autodeskem jsme byli schopni dosáhnout novou úroveň animaci postav v DEF JAM: ICON, FIFA Soccer 07 a NBA STREET Homecourt,” komentoval Glenn Entis, šéf vizualizací a technologií u EA.

“ EA neustále dodává novátorské herní tituly, které se stávají hity. Částečně je to díky tomu, že se můžeme spolehnout na rozsáhlý interní i externí výzkum a vývoj. Middleware HumanIK od Autodesku umožnil jednoduché portování dat na různé platformy, pro které dodáváme naše hry. Vývojářský a výzkumný tým Autodesku velice těsně spolupracoval a promptně nám dodával úpravy řešení HumanIK.”(C) EA - NBA STREET Homecourt

Entis pokračuje: “Chování postav, které vytváříme s HumanIK zůstává po exportu do enginu pro konzolové hry nezměněno. To byl obrovský přínos; zredukovalo nám obvykle velice pracné, časově náročné a nákladné úpravy překlápění a mezi vývojovým prostředím a herním enginem. Autodesk HumanIK je ideální řešení pro vývoj nadcházející generace her.”