Gnomon Workshop uvádí volně ke stažení tutoriál Skin Shading with Maya and Mental Ray od Alexe Alvereza.
Renderování kůže s přirozeným vzhledem průhlednosti, zrcadlením a odrazem je nyní proveditelné díky Fast-Skin materiálu v Mental Ray. Nový tutoriál od zakladatele Gnomonu ukazuje jak vytvořit potřebný shading network a jak řídit množství dostupných vlastností.
Zatímco Fast-Skin materiál má již integrováno řízení odrazu a zrcadlení, podíváme se také jak používat vícevrstvový shader, jenž vám umožní mnohem lepší řízení těchto jevů.
Alvarez pro demonstraci používá ženskou hlavu a začíná úplně od začátku, aby vám umožnil pozorovat každý jednotlivý krok procesu, zatímco vysvětluje logiku, která stojí za jeho tvůrčími rozhodnutími.
- Kapitola 1: Práce s Fast-Skin Material
- Kapitola 2: Mapování barev, SSS vrstvy a Bump
- Kapitola 3: Vrstvení zrcadlení a odrazů